23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Lidl langer ud efter Føtex-kneb

Føtex' nye priskampagne over for discountbutikkerne vil næppe ændre danskernes indkøbsvaner, mener adm. direktør hos konkurrenten Lidl, Finn Tang, efter at Føtex i mandags lancerede konceptet "Prismatch".

Det skriver Jyllands-Posten onsdag.

Konceptet går ud på, at Føtex vil matche prisen på kundens samlede indkøb, hvis mærkevarerne i købet tilsammen findes billigere i discountkæderne Rema 1000, Fakta, Lidl eller Aldi.

Finn Tang er ikke bange for, at konceptet får betydning for Lidls forretning, men han undrer sig over, at Føtex ikke bare sænker prisen permanent, når den nu er for høj.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|